torsdag den 5. november 2009

Pancake Day twice a year!

Uhh har sådan lyst til pandekager, ved ikke hvorfor, måske fordi det små sneede i går? ved ik, har bare lyst og ved at dagen i dag bliver den nye Pandekage dag! Det er bare så genialt, herovre har de en Årlig pandekagedag hvor de spiser pandekager til hvert måltid! Haha! Synes det er en lidt sjov ting, og har besluttet at jeg fremover vil huske den dag, 16. februar 2010! Dagen variere hvert år, men det er altid en tirsdag på en eller anden mystisk måde!
Ud over pandekager, har jeg lavet jobansøgninger og for en gang skyld fået svar, selvfølgelig var det et nej tak, men det er bedre end ikke at høre noget :) Så nu må vi se! Ellers sker der desværre ikke det store, ud over mine daglige kedelige turer til supermarkedet, og så min fodring af Egern! haha, tror jeg vil male lidt igen i dag, ved ik helt hvad, men har købt mig et stort lærred, så nu skal jeg gå amok! Men først skal der spises Pandekager <3 MUMS!

________________

Uhh I am having such a craving for pancakes! I don't know why, maybe it is because it was snowing a little yesterday? I don't know, I just want them and I know the day today is going to be the new Pancake day! It is so genious, that they in the UK have an annual Pancake day, where they are eating pancakes for each course! Haha! I think it is a funny thing and I have decided that I from now on will remember this day! 16th of February 2010! The day can vary from year to year, but it is always on a tuesday somehow!
Otherwise lately I have been doing jobapplications and for once I finally got an answer, of course it was a no thanks, but it was so much better to actual hear something than walking around unknowing of what will happen! Except from that nothing has really happened, I am still doing my daily boring walks to the Supermarket and feeding my Squirrels of course! Haha! I think I will paint something today, I don't know what, but I have bought myself a big canvas, so now I am going crazy! But first of all I am eating Loooots of Pancakes! YUMMY!

Xoxo
Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)