lørdag den 31. oktober 2009

Egern Fodring!! <33

Ja, det er lige netop hvad jeg har lavet i dag! Vi tog begge ud i parken for at nyde det gode vejr, jeg tænkte jeg ville tage et par peanuts nødder med for en sikkerhedsskyld, i tilfælde af vi skulle forbi kirkegården, hvor jeg ved de har det sødeste egern nogensinde! Men på vejen hjem fra parken får jeg pludselig øje på ikke blot et egern men hele 6 !!!!!!!! IHH de er bare så søde, det endte op med at mig og Mark fodrede Egern i godt og vel en time! De er de sødeste dyr jeg kender, altså jeg ville ønske jeg kunne få en som kæledyr, de er bare så søde med deres store øjne og buskede haler! Jeg elsker dem helt vildt allerede og har besluttet mig at gå i parken hver dag for at fordre mine nye kæledyr! Haha! De er så super kloge de små væsner, deres hjerne er på størrelse med en ært, men de ved lige hvad de gør når de finder ekstra nødder på jorden, de tager dem og graver dem ned, derefter dækker de hullet til med jord og blade og stamper det til således man ikke kan se der er begravet en nød eller to der! Og det helt fantastisk er de kan huske helt op til 100 nødder på en gang! De er super kloge mine små nye venner her! Ihh glæder mig allerede til at fodre dem igen i morgen og se dem hoppe glad af sted i det de får en nød eller tre!




____________________

SQUIRREL FEEDING!


Yes that is exactly what I have been up to today! We both went to the park to enjoy the lovely Weather, and I thought to myself that I would bring a few peanuts in case we went past the graveyard, where I know they have the most adorable Squirrel! But on the way home from the park suddenly something catches my eye, it isn’t just one squirrel but 6!!!!!!!!!! Aww, they are just sooo cute, and Mark and I ended up there feeding squirrels for at least an hour! They are the cutest animals I know, I really wished I could have one as a pet, they are just so cute with their big eyes and bushy tails! I love them already, and I have decided to go down to the park every day to feed my new pets! Haha! They are so clever at the same time, even though their brain is at the size of a pea! They still know what to do if they find any extra nuts on the ground, they take them and dig them into the ground, after that they cover up the hole and cover it with leaves and clap the area with their small paws, so no one can see where the nuts are buried! And the most amazing thing is they can remember up to 100 nuts at once! My new small buddies are super smart! Can’t wait to feed them again tomorrow, and see them bounce happily away after finding a nut or three! <3>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)