tirsdag den 29. september 2009

Håb midt i finanskrisen?

Sidder lige nu og gør mig klar til kommune snak! Skal ned og se om det er muligt at få så mange penge som muligt ud af den Engelske Stat! Rygterne går på de betaler husleje og regninger, og lidt af det løse! Kan kun håbe og trøste mig med det er vores eneste løsning indtil et job dukker op! Arbejdsløsheden er på 10% herovre og det virker fuldkommen umuligt at få noget! Er så træt af ikke at få svar på alle mine Jobansøgninger og skidt og møg man har knoklet med i snart 2 måneder! Virker ikke rimeligt, men ja, *Suk* kan som sagt håbe på vi får noget støtte indtil da!

Finanskrisen stopper mig ikke i at gøre skøre ting, nej nej! Netop denne torsdag tager jeg nemlig til London for at se hele min familie på min fars side, og selvfølgelig forældrene! Bliver ganske fantastisk endelig at se London, men så også med familien <3>

// Nanna <3
_____________


At the moment I am sitting getting ready for the meeting at the jobcenter. I am about to go down and see if it is possible to get as much money as possible from the British goverment. So far we are talking about Housebenefits and bills, probably even more? who knows? I can only hope for the best, and I comfort myself that this is our only solution until we get a job! 10% of the people over here are without a job, and it seems totally impossible for me to get a job. I am so tired of not getting any answers on all my CV's & Coveringletters, which I have worked on in 2 months? I doesn't seem fair to me. *sighs* So I can only hope on these benefits which we are about to claim today, will help us out until then!
The recession ain't stoppping me in doing crazy things, no way! This thursday I am going to London to see my entire family on my dad's side, and of course my parents too! It is going to be absolutely amazing, finally to see London and the family too <3>

// Nanna <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)