søndag den 27. september 2009

Reunion med Danmark <3


Efter 6-7 uger i England, tænkte jeg det var på tide at tage hjem til mine venner og familie, som betyder alt for mig. I 10 vidunderlige dage så jeg alle dem jeg holder af, og mere til, jeg var fuldt booket op med planer og aftaler på alle dagene, hvilket var ganske fantastisk. Jeg havde sjove aftener, både havefest derhjemme og byture med de dejligste mennesker jeg kender! Turen tilbage var stor success og jeg er sikker på der ik går lang tid før jeg skal hjem igen :) Kan ik leve uden Danmark, ved jeg hører til der, og jeg kan med et allerede nu sige jeg ik kommer til at bo permanent herovre! Det er da lækkert nok at bo I England, ingen tvivl om det, folk har en helt anden vinkle på livet. De er venlige i deres adfærd, de har pubkulturen, alt er meget billigere og ja, landet er enormt grønt! Men det er nok fordi det regner så meget ! haha! Men anyway, nu er jeg hjemme igen efter en skøn tur, og sidder nu og ser frem til min næste tur! Savner jer alle sammen <3>// Nanna
_____________________

After 6-7 weeks in the UK, I thought it was about time to go back home to my family and friends, which means everything to me. In those 10 wonderful days I saw all the people which I love to the bottom of my heart, I was fully booked with plans and appointments in all 10 days, which was amazing! I had fun evenings, like gardenparties at home & evenings out in town with the most lovely people I know! The trip back to Denmark was with great success and I am sure that it won't be long until I am going back home again! :) I can't live without Denmark, I just know it is where I belong, and I already made it clear to myself that I won't be living permanently in the UK. It is lovely to live here, no doubt about that, people here have a different ancle to Life. They are friendly in their behavior, they've got the pubculture, everything is cheaper and yeah well, the Country is SOOOO green, but that is possibly just because of all the rain over here! Haha! But anyway, I am back home in the UK now, after a wonderful trip and is now sitting here looking forward to my next one! I miss all of you at home <3
// Nanna <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)