mandag den 7. september 2009

Job?


Yay! Så har man muligvis fået job, det virker lovende indtil nu, selvom jeg synes 40 timer om ugen lyder totalt sygt, kan jeg slet ik vende mit hoved til lige nu :) Men et job som Bartender på en Skandinavisk bar i Skotland bliver ikke bedre ;) Jeg har svenske kollegaer og alle virker utrolig flinke, betyder virkelig meget. Skal muligvis på min 3. prøve i løbet af denne uge, hvilket jeg finder lidt mærkeligt, at jeg ikke bare kan blive ansat, men sådan er deres system måske :) hvem ved!
Baren er rimelig stor og alligevel ikke for stor igen :) Skønt om dagen med Cafe Hygge og få mennesker, men weekenderne er vilde og hektiske ! Men sådan er det jo når baren ligger i centrum!
Håber på det bedste, og at jeg snart får et eller andet job, men det er okay her indtil videre. Ser det som mit springbræt videre til et bedre job, men indtil da er det bare at hænge i!

Xoxo
Nanna

_________________

Yay! I might finally have got a job, it seems promising until now, eventhough I think 40 hours a week sounds totally crazy in my head, but a Job as a Bartender in a Scandinavian bar in Scotland it can't get any better. I've got swedish colleagues, and everyone seems incredible nice, which means a lot to me. I am possibly going on my third trial this week, which I find a bit weird, why can't I just get hired? But apparently that is how they deal with things over here or something ? Who knows :)?
The Bar is pretty big, and yet not Big big. It is nice at day with Cafe Cosyness and few people, but the weekends are insane and stressful. But of course it is a bar, in the middle of the City Centre :) so it kinda makes sense!
I am hoping for the best, and that I soon get some sort of a job, but this is okay for now. I look at it as a step further on to a better job, but until then it is just to keep going!

Xoxo
Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)