onsdag den 3. februar 2010

Kedsomhed!


Er træt af sne og kulde nu! Fra +7 grader om natten ovre i England til minusgrader i dagstimerne i Danmark er bare ikke sjovt, samtidig med det, er lysten til at komme ud i kulden heller ikke stor, især når man ikke har en bil! Ville ønske der var et eller andet man kunne lave, andet end at sidde på de samme 10 sider på nettet igen i dag og kigge efter lejligheder, møbler og bare et eller andet sted at tage hen og bo! Føler et press på mine skuldre i øjeblikket, netop fordi jeg så inderligt ønsker den perfekte lejlighed, men også fordi jeg bare vil have noget så hurtigt som muligt for at se kæresten igen? Hvorfor er det altid man ikke bare kan få hvad man vil have lige med det samme? Synes aldrig jeg har været særlig heldig på det punkt! Men sådan har vi fleste det vel nok!

Dagen i dag er bare kedelig og kold og regner ikke med der vil ske noget som helst, savner alt og alle, og mit gamle skoleliv! Tænk engang man kan sige det, ser ligefrem frem til at komme på Hgs på Niels Brock til Marts! Men det er vel kun godt gætter jeg på?
Nå anyway tror jeg vil gå på onlineshopping og savle over de mange fantastiske ting som jeg bare ikke kan leve uden, samt lave mig en sund smoothie for at overbevise mig selv om at kuren er sat i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)