mandag den 1. februar 2010

Og det man så troede var en ferie.....


Pic By Thundermistress

Ja, så sidder jeg endelig ned igen! Tiden er bare fløjet afsted og aner ikke hvad jeg har lavet i den seneste uge! Papirarbejde, jobsøgning, kørekort, sygesikring, doktor m.m. Jeg HADER papir arbejde!!! Men det skal jo ordnes, og det som jeg så troede var en Ferie, som mig og Mark havde aftalt at kalde den her trist februar måned, viser sig så at være et hav af ansøgninger til Lægesekretæruddannelsen, Hgs på Niels Brock og noget Diagnose Latin i Lyngby! Jeg føler mig helt forvirret og krydser bare fingre nu for at alt går som det skal og jeg ender op med at få SU og Elevløn under det hele, så jeg atter igen kan tage min shopping op!

Trods alt det, har jeg også været ude og se 2 lejligheder, hvilket var okay, men ikke drømmen! Måske er min ønskeliste om den perfekte lejlighed også lidt for lang? Har i hvert fald en del kriterier, så som, lys, åben, trægulve, store vinduer, altan/have, nyere køkken og bad og helst af alt et Walk In Closet, så spørger man sig selv er det overhovedet muligt ? Nej, nok ikke! Og jeg må indse at jeg rent faktisk snart ender op med alle møblerne og nipset til lejligheden inden jeg får den! Blot i dag kunne jeg ikke holde tilbage og fat selvfølgelig en Foldemadras/Puf i et helt fantastisk mønster som jeg elsker, så den måtte jeg lige have og på vejen ud så jeg en Cocktail shaker med lys i!!! Ej, sølle 25 kr for den, hvorfor ik?

Så ja, lejligheden skal bares findes snart så at hele min verden kan komme tilbage på rette spor igen! Nu skal jeg i svømmehallen med min veninde Mia i morgen tidlig og bare nyde det varme vand og saunaen, tvivler på de der 40 baner bliver til noget, nu må vi se ! Haha. glæder mig i hvert fald til denne uge, men mere sjov og måske noget party på vej!!

Question of the day:
Why is it we women can't control our Shopping?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)