søndag den 7. februar 2010

Party!


Sikke en fantastisk weekend eller fredag rettere sagt, haha! Var ude og bare danse med min veninde Mia, nok i en 3 timer non-stop! Fuck hvor var det fedt, selvom jeg havde arbejde om morgenen næste dag, hyggede vi os helt utroligt meget! Har aldrig danset så meget som den aften, tror det hele startede da jeg fik lidt for meget at drikke og vi fik bartenderen overtalt til at spille alt vores musik som vi havde ønsket! Haha, ej det var en uglemmelig aften og når jeg så sidder og ser billederne igennem kan jeg ikk lade være med at grine, der er endda billeder af andre folk, hvor man bare kan se vi gir den gas i baggrunden! Så har jeg ikke sagt for meget, og de billeder bliver ikke lagt ud her ! Haha

Trods en fantastisk fredag og hård weekend med masser af arbejde, har jeg desuden fået brev fra mine ansøgninger til Niels Brock og noget Aftenskole, og er kommet ind på begge! Så er totalt lykkelig over det, velvidende om at SU'en er lige rundt om hjørnet! Derudover er det i morgen jeg skal undersøges for min allergi, og tirsdag skal jeg til Retskrivningstest på Hillerød Hospital, angående Lægesekretærelev stillingen jeg har søgt! Så endelig kører alt lidt på skinner eller hva? Jeg håber det holder og at de sidste ting snart falder på plads! Jeg glæder mig i hvert fald!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)