onsdag den 20. januar 2010

Big Dreams!




Sad sent i går aftes og kiggede på lejligheder og faldt over den mest fantastiske lejlighed! Ikke bare er den helt nyistandsat med nyt køkken og badeværelse, men samtidig har den også fin altan og er dejlig lys, for slet ik at nævne den aller vigtigste ting ved hele lejligheden, WALK-IN-CLOSET!!!! I det øjeblik jeg så billederne blev jeg simpelthen forelsket i lejligheden, kan ikke tænke på andet! Og i disse timer ville jeg ønske jeg var millionær og bare kunne købe den!!! Men det er som sagt en Andels lejlighed, til 390.000 kr. Øv! Og så er det lige man må tænke sig ekstra meget om! Men det betyder slet ikke at jeg har givet op! For vi ved alle at når vi kvinder ser noget vi vil have, gør vi alt hvad vi kan for at opnå det!


Mariah Carey's Walk In Closet ! Årh Hvem ville ikke gerne eje alle de sko!

Question of the day:
Why is it every woman's big dream house always contains a Walk In Closet ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)