onsdag den 27. januar 2010

Sad Panda




Så er jeg atter hjemme i Danmark, med en mærkelig følelse i kroppen! Det virker så forkert at flytte hjem igen hos forældrene! Det er ikke længere mit hjem og jeg kan ikke længere gøre som jeg vil. Samtidig med det føler jeg at jeg keder mig, har ikke min kæreste omkring mig som jeg kan hive fat i og få til at underholde mig, og har ikke halvdelen af mine ting fordi jeg netop nu lever i en kuffert! Skønt ik? Egentlig ik, man finder ret hurtigt ud af at grænserne er begrænsede, samtidig har det sneet konstant i dag så man var tvunget til at blive indendørs! Trist! Så det eneste jeg har gået rundt og tænkt på er selvfølgelig min Kæreste, Mark som er tilbage i England hos hans forældre og ligger med Influenza, fatter stadig ikke jeg kunne forlade ham så sølle, har det helt dårligt med det, og savner ham samtidig enormt meget!


Damn cute Kitty <3

Trods alt det triste er der dog gode dage i løbet af ugen, i morgen har jeg planer om at hygge med min skønne veninde Mia, se Topmodel, grine, græde og bare hygge os! Bliver fantastisk, glæder mig sådan til at se hende, det er pga. veninderne og familien jeg er flyttet hjem , og føler der er ekstra hårdt brug for Gossip og shopping så snart kontoen igen siger plus!!! Så ser frem til nogle skønne dage med masser af grin!


Question of the day:


I feel awful leaving my Boyfriend behind, will he ever forgive me and would you have done the same in my position?

1 kommentar:

  1. Hej skønne pige,
    Jeg er rigtig glad for du er hjemme igen! Glæder mig til vi kan ses!
    Kram Chris <3

    SvarSlet

Kommentarer er velkomne :)