søndag den 24. januar 2010

Manchester!!





Som tiden flyver afsted de her dage, jeg flyttede som sagt ud af min lejlighed i Edinburgh i fredags, og siden da har den ellers stået på fest i den ene og anden by! En stille og rolig aften i Penrith hvor min kæreste, Marks, forældre bor, og selvom det er en lille by har den flere natklubber, pubber og barer end nogen anden dansk by på samme størrelse! Det er helt fantastisk! Men i går tog vi ellers toget ned gennem landet og landede i Manchester hvor min kærestes bedste ven, Dave bor. Og selvfølgelig stod den på vild bytur, mega meget junk for slet ik at nævne shopping!






Et af de største shoppingcentre jeg nogensinde har set, Fields gange 2!!! Dave fortalte mig endda Arndale Shoppingcenter er ikke en gang det største men der er et endnu større et med indendørs Skiløjpe! Haha det er helt sindsygt!! Der er så meget Highstreet Fashion samlet på en og samme sted at det er helt fantastisk! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kommer her, har allerede tænkt mig at tage væk en weekend med en veninde eller to og bare shoppe løs! Der er nok at tage fat i!





Senere hen på aftenen skulle vi selvfølgelig i byen og vi startede ud på den her helt fantastiske stilfulde bar, kaldet "The Gin Club", hvor Dave selvfølgelig havde "Memberscard", hvilket betød double up på alle vores drinks til samme pris! haha det kunne mærkes senere hen på aftenen! Men et rigtigt fedt sted som du burde besøge hvis du kommer forbi Manchester, god musik, highfashion og lækre cocktails! Se linket nederst på siden: http://www.musicandliquor.co.uk/


Dernæst tog vi ind til byen for at møde flere af min Kærestes venner, og vi tog på en natklub kaldet "The Mint Lounge"! Endnu et fedt sted med festglade mennesker, lækker musik og stil! Alt i alt en fantastisk aften og jeg vil helt sikkert komme tilbage til Manchester og feste igen igen !

Vil nok ikke få blogget så meget de næste par dage da det er farvel England, på gensyn til kæresten og halløj Danmark! Selvfølgelig glæder jeg mig til at komme hjem igen, men kommer til at savne det Engelske herover og helt sindsygt meget min kæreste! Så håber bare jeg snart finder en lejlighed i Danmark så han kan flytte over så hurtigt som muligt, da det er svært at gå fra at se hinanden hver dag til en gang hver 2. måned igen! Ser ikke frem til den tid! Men håber på det bedste !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)