lørdag den 16. januar 2010

Times are changing!




Ved godt jeg ikke har blogget meget på det seneste, men der har simpelthen været så meget at tage sig til, bl.a. Julen hjemme i Danmark, samt det at jeg flytter hjem til Danmark igen her om mindre end 10 dage! Så der er nok at se til :) flytterod og oprydning i alle ens ting igen?


Hvordan kan det være at jeg synes jeg igen efter blot 6 måneder kan finde en masse unødvendige ting og køb som jeg har gjort mig gennem den seneste tid? Vi kvinder bruger rent faktisk for mange penge på alt muligt mærkeligt, men det er nok det der gør os til sådanne fantastiske væsner!
I de seneste dage har jeg efterhånden fået øjnene op for hvor meget jeg glæder mig til at komme hjem igen og egentlig bare bruge alt min tid med dem jeg holder af! Glæder mig sådan til Gossip, shopping og andre sjove ting vi nu kan finde på, herunder har min dejlige veninde Mia kommet op med den geniale ide at vi skal på Cupcake Kursus! Det er helt fantastisk, kommer straks til at tænke Bree fra Desperate Housewives når jeg hører ordet Cupcakes og Muffins! Tror det blir en fantastisk aften og glæder mig mere end noget andet!

Nu jeg er i Cupcake temaet, faldt jeg lige over den her sjove Cupcake kjole! :) Festlig?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)