torsdag den 22. oktober 2009

Cute as a puppy! Angry as a dog!

Hvorfor er det altid lige at når man får et brev om en inspektion af lejligheden mellem 9 AM-5.30 PM at de altid først kommer 10 minutter over 5? Vi var begge oppe kl. 8 for først og fremmest at komme i tøjet men også for at gøre hovedrent i hele lejligheden. Vi knoklede for godt og vel 1½ time og hvornår kommer den dumme dame så? 10 minutter over 5!? Jeg synes det er for galt, hele dagen er gået med ingenting! Vi var jo tvunget til ikke at gå ud, og nærmest bare gå hjemme og vente på hende komme forbi. Og så kommer hun i sidste øjeblik for et 20 sekunders tjek!!! *Suk* Føler hele dagen i dag er spildt og væk, det er bare for meget, så træls at man skal bruge sin tid på sådanne mennesker indimellem. Hvis jeg kunne vælge havde jeg hellere været ude og lavet noget helt andet, et eller andet impulsivt…. *kigger ud af vinduet og hen på Tv’et og ser de sødeste hundehvalpe nogensinde* EN HUND! NEJ, KAT! Ihh ligeså meget som jeg elsker mine hunde derhjemme, ønsker jeg mig en kat af hele mit hjerte i disse dage, trods hundene er utrolige nuttede i Tv’et.

Faldt over det her billede og igen er det jeg tænker nåårh og gud hvor er det egentlig synd for hunden. Hvorfor er det vi kvinder synes hunden skal have alt det ekstra tilbehør som et levende menneske? Synes det er totalt unødvendigt for at være helt ærlig, et dyr har vel ligeså meget ret til at være hund/kat etc. Som vi mennesker har ret til at være os.

De hvide hunde her er bare for nuttede, de står på ”To ben” som min veninde Christina kan få sine to Silketerrier til når hun siger de magiske ord! Hehe, minder mig om de gode tider hvor jeg var hos hende hver weekend, for at følge med i alt hvad der skete da hendes hund, Cindy fik hvalpe! Gud hvor var de søde de små Sorte Klumper! Haha!

_______________

Why is it always like this? We’ve received this letter about an inspection of the flat will take place today between 9 AM – 5.30 PM. We both got up at 8, to get ready and clean the entire flat before they would arrive. After 1½ hour of hard work, we finally sat down and started to wait, and this was a looooong waiting time. In the end I realize they must have forgotten it, and 10 minutes past 5 the doorbell rings, I was about to freak out inside. I think it is too much to be honest, we have been doing nothing all day because of this inspection, since we weren’t allowed to go out in case she would arrive, I was furious that they can sent her out in the last 20 minutes , and the inspection itself took 20 secs! *Sighs* I feel like the entire day is wasted and it is just too much that you have to use your precious time on lazy people like that!If I could choose I would rather have been doing something different today, something impulsive… *looks out of the window and then at the TV, where I see the most cute Puppies ever* A Dog! No a Cat! Argh! As much as I love my two dogs at home, I sooo want a cat these days, even though those Puppies in the TV are damn cute!

I stumbled upon this picture and again I think “Aww so cute” and yet I feel so sorry for the dog. Why is it that we Women think the dog needs all these accessorizes, just like a living human being? I think it is totally unnecessary to be honest with you, an animal got just as much right to be a dog/cat etc, as we humans has the right to be us.

These white dogs are just too cute; they are standing on “two legs”, as my friend Christina used to say to her two Silk Terries, to get them to stand up like that. Hehe, reminds me of the good times back then when I was at her place every single weekend, to follow up in the life of her dog, Cindy and its puppies! Oh my god they were cute, small black clumps of fur! Haha!

Xoxo
Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)