tirsdag den 6. oktober 2009

London Baby!

Hold da kæft! Jeg havde den fedeste tur til London! Simpelthen bare så fantastisk! Der var faktisk alt for mange turist attraktioner, og samtidig havde de den længste shopping gade jeg nogensinde har set! Oxfordstreet er simpelthen bare for utrolig! Den er så lang at man ikke tror det, derudover er der butikker på BEGGE sider af gaden, hvilket gør det umuligt at se den hele på 1 dag! London er simpelthen noget som alle bare må se og opleve! Jeg sidder netop nu og ser alle 216 billeder igennem og føler stadig der er meget jeg ik fik set! Der var så meget at se på! Jeg kan varmt anbefale London til jer alle sammen! Det blir ikke min sidste gang! Selvom byen er stor, bor der ufatteligt mange mennesker i byen! 8 Millioner mennesker bor i London, det virker helt sindsygt at hele Danmark lever i London + 2 Millioner mere!
Turen var utrolig og der er så meget at se og lave, og selvom de havde den længste shoppinggade, må jeg ærligt erkende jeg ik kom hjem med det helt store andet end en luksus Shampoo fra John Frieda som lysner mit hår, Lipcote, som er et mirakel til læberne som holder læbestiften hvor den skal være! En sød "Santa Baby" lyserød nissehue, og en lille killing til Juletræet! Haha! The Christmas Shop var bare lige stedet at finde søde juleting! Det var bare så hyggeligt! Alt i alt var turen skøn, og jeg fik set halvdelen af min familie og mine forældre, det var godt lige at få snakket med dem alle sammen igen! Jeg savner dem herovre, det er svært at holde kontakten indimellem mellem mine kusiner og sådan.
Men jeg tror jeg vil slappe lidt af i dag, efter turen til London er jeg sikker på at man MÅ have tabt sig lidt, trods den usunde mad! Jeg har i hvert fald aldrig gået så meget på 4 dage ! Haha!

Xoxo
Nanna


______________

Oh my God! I've had the most amazing trip to London,
simply just FANTASTIC! There was actually TOO many turist attractions, and on top of that the longest shopping street I have ever seen! Oxfordstreet is simply just incredible!It is so long that you don't believe it, and on top of that there are shops on BOTH sides of the street, which makes it more than a 1-day-trip! London is simply just something you have got to see and feel! Just as I look through all 216 Pictures, I still feel I haven't seen it all! There was so much to see! I can warmly encourage you all to go to London! It won't be the last time for me at least! Even though the city is big, the amouth of citizens are insane! around 8 Million people live in London! It seems so unreal to me that the entire population of Denmark is living in London+ 2 Millions ! However the trip was amazing and there was so much to see and do, I have to admit that I didn't really buy anything crazy! I ended up with a luxury shampoo from John Frieda, which enlightens my hair! Lipcote for my lips, whichis this miracle thing that keeps the lipstick in its place! A cute"Santa Baby" pink Christmas hat, and a little Kitten for the Christmastree! Haha! The Christmas shop was just the right place to find cute christmasitems! Simply just so cosy! In all the trip was absolutely wonderful and I got to see half of my familyand parents all in one! It was lovely to catch up with them again!
I miss them over here, it is hard at times to keep the contact between cousins and such. But now I think I will go relax a bit, after the trip to London I am surethat I have got to have lost some weight, even though we had a lot ofunhealthy food! Cause I have never in my entire life walked that much in 4 days! Hahah!

Xoxo
Nanna



Cute Squirrel I met in the Park, I wanted to take it home
with me as my new pet!! <3>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)