tirsdag den 13. oktober 2009

Penge, Jul & Forkælelse!

Ahhh! Endelig fik man de penge som man lagt om længe havde ventet på fra de to dage jeg var på prøve på den Svenske Bar! De havde jo selvfølgelig fundet en anden til jobbet men "GLEMT" at ringe mig op, så fik fat i hende langt om længe og fik så af vide pengene ventede på mig i baren. Great ! Så skulle man derop og spille dum, og snakke med de mennsker igen? Virkede så falsk, haha og de spurgte mig endda om jeg ville have Kaffe, ehm Nej tak? For det første drikker jeg ik kaffe, for det næste skal jeg sq da ik hænge ud med jer mennesker som ligesom har sagt til jeres Manager at jeg ik er god nok? Så sagde pænt nej tak og prøvede så vidt muligt at komme udenom den lange "hyggesnak".
På vejen hjem følte jeg mig rig og tilfreds, havde penge nu! Og så skulle jeg da forkæle mig selv! Så på vejen hjem støder jeg på noget farvestrålende i et vindue, og kan bare ik lade være, hvad gør jeg så ? Går ind og køber 1KG Quality Street Chokolade og karameller! Haha! Ikke lige hvad jeg havde forestillet mig, men £5 = 45 kr?! Seriøst, kan man da ik stå for! Og det gjorde mig så meget i julestemning på samme tid! Så nu sidder jeg her med en stor dåse slik og hygger mig! Glæder mig sådan til jul! Kan ik vente, hvis jeg havde nok penge nu, havde jeg allerede købt gaver og pyntet op! Haha, føler mig som et lille barn igen, er det forkert ?
Trods penge og julestemning var vi også på jobcentret i går og vise vores liste over job, har aldrig set så mange mennesker i kø til det samme som os, blev helt trist indeni, landet har jo snart flere arbejdsløse end noget andet? Det er faktisk ret chokerende, men ja, prøver at holde humøret højt og blive ved med at tro jeg også kan få et job! Til samtalen sagde manden 3 ord til mig og gav mig en ny seddel og bad mig skrive under og sendte mig hjem, så er det jeg spørger mig selv, var det virkelig gåturen værd? Haha!

Xoxo
Nanna


___________________

Ahhhh! Finally I've got the money I have been waiting for, from those two trial shifts in the Swedish Bar. They had of course found another one for the job, and totally "FORGOT" to call me back. But I called her and finally got through to her and I was told that the money I had been waiting for was in the bar in an envelope. Great! So I had to go back into the bar and look stupid, and try to talk to these people who was the reason why I didn't get the job! It was so fake, haha, and they even asked me if I wanted a coffee, ehm no thanks? First of all I don't drink coffee and secondly I don't wanna hang out with the people who got me "fired" in the first place? So I thanked no and tried in every way to avoid their "chatting".
On the way home I felt rich and satisfied, I had money now! So of course I had to spoil myself, and on the way home I stumble across something shiny in a window, and I just couldn't resist, so I go in and come out with 1KG Quality Street Chocolates! Haha! Wasn't what I expected I would buy to be honest, but £5 for all of that ? What a bargain! And at the same time it made me into a christmas mood! So atm I am sitting here with a bit tin of candy and having a good time! I am so looking forward to Christmas! I can't wait, if I had enough money right now I would already have bought all the presents and decorated the entire flat! Haha! I feel like a little child again, is that wrong?
On top of that we were at the jobcenter yesterday, to show our lists of jobs we applied for, I have never in my entire life seen so many people queuing for the same stuff as us, I got all sad inside, this country has so many unemployed people! It is really shocking, but yeah I am trying to stay positive and keep believing there is a job for me aswell. At the meeting the guy said like 3 words and gave me a new piece of paper to fill out for the next time and asked me to sign one place, and that was it. And then it is at that point where I ask myself, was that really worth the walk down there? haha!

Xoxo
Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)