mandag den 19. oktober 2009

Wellness = Happiness!

Wellness = Lykke ifølge min veninde Mia, som er stor fan af Ole Henriksen. Måske er det hans gyldne ord? Jeg vælger at tro det er Mias! Da hun har lært mig så meget omkring at selvforkælelse er alt her i livet og jeg må ganske enkelt give hende ret! Ser jeg tilbage på i går, var vejret trist og gråt, regn og vind. Sikke et lorte vejr, og det viser sig tydeligt på mit humør, jeg havde en super trist dag i går, følte mig irriteret og træt af det hele. Jeg fortalte Mark hvordan jeg havde det og jeg ikke vidste hvorfor, hvor efter han satte en sjov DVD på og vi grinede sammen, derefter fik jeg jordens skønneste massage og jeg siger jer, så er det man ikke kan andet end at smile og være lidt glad igen. Man føler sig helt ny og som i himlen, har sagt han skal begynde at tage penge for det, han er seriøst som de professionelle! Så kunne det da være vi kunne tjene en eller anden form for penge? Haha! Så mit råd til jer alle sammen i dag er forkæl jer selv, om det så er med en æske chokolade eller en pels, hvad så! Lev livet og elsk jer selv <3 Det gør hjertet glad!

______________

Wellness = Happiness, according to my friend Mia, who is a huge fan of Ole Henriksen. Maybe it is his golden words? I choose to believe they are Mia’s. Since she taught me so much about spoiling yourself is everything in life, and I have got to admit she is right! If I look back at yesterday’s events everything was sad and depressing, rain and wind. What a weather, and it totally showed on my face. I told Mark how I felt and that I didn’t know why, in that moment he took care of me, he put on a fun DVD and we laughed together after that I had the most amazing massage ever, and I tell ya, that’s the moment where you can’t do anything but smiling and feel happy again. You feel all new and as in heaven, I’ve told him that he should start taking money for it, cause he is seriously as good as the professionals! That would be a way to make some money? Haha! So anyway my advice to you today is to spoil yourself, even if it is with a box of chocolate or with a big fur, whatever! Live your life and love yourself! That enlightens the heart <3

Xoxo
Nanna

2 kommentarer:

  1. Thanks for sharing this informative message.
    massage elanora

    SvarSlet
  2. nice blog ....we will wait for your upcoming post...really awesome....thanks for sharing...
    massage elanora

    SvarSlet

Kommentarer er velkomne :)