onsdag den 28. oktober 2009

Future, Food and Fun <333

Tankerne flyver rundt i hovedet på mig de her dage. Hvad vil jeg lave, og hvilken vej skal jeg gå for at nå mit mål? Jeg er rastløs og har bare mest af alt lyst til at starte mit eget firma op og tjene penge på en eller anden magisk måde. Jeg vil lave noget med mine hænder, er så træt af bare at sidde og spilde tiden, for jeg ved jeg helt sikkert kunne lave noget på en eller anden måde! Har kigget på forskellige kurser man kan tage, og aftenskoler. Så nu må vi se hvad det bliver til. Melder mig nok til et eller andet snart! Derudover har jeg i dag malet mit billede færdigt, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til resultatet, men det blev som det blev, tvivler på at der overhovedet er nogle der gad hænge det op derhjemme, eller for den sag købe det?! Haha! Tror det er en drøm i mit hoved at jeg kan tjene penge på det her, ”for sjov” maleri! Ved det ikke, kunne være fedt at tjene penge på den måde et eller andet sted, men det er så utroligt svært igen! Men man kan da altid håbe på der en eller anden dag sker noget! Kunne være fedt at have sit eget galleri en dag, med massere af billeder og mennesker til en stor åbning, hah! Det er vidst mere end drøm end noget andet.

Mad, Mad og atter MAD! Jeg fik seriøst det bedste måltid igen i går. Hvis der er nogle der forstår at lave en god Cæsar salat er det Mark! Her er et billede af den skønne mad <3 Han er en super god kok/salatmester, kunne man ønske sig mere i en fyr? Samtidig er det også sjældent man ser fyre spise salat! Haha! Hvis i skulle få lyst til denne her vidunderlige salat er her opskriften:
1 pose/bakke blandet Salat
Cæsar salat dressing
Balsamico eddike
2 Skiver toastbrød
Olie
1-2 Kyllingebryst
Pesto

Skær toastbrødet i tern og bland det med olie, bages derefter i ovnen til gyldne. Bland salaten med Balsamico eddiken, og server på tallerken. Kyllingen skæres i fine stykker og steges på panden, med pesto smurt på den ene side. Kyllingen og brød ternene serveres på tallerkenen og pyntes / smages til med dressingen.

VOILA! Et super godt og lækkert måltid for 2!

_____________________

The thoughts are everywhere these days! What I want to do and which path to take to reach my goal? I am feeling restless and at the moment I just want to start my own business and make money in some magical way. I want to do something with my hands, I am so tired of just sitting here wasting my time, cause I know I could do something somehow. I have been looking at different courses and late night courses which might be an idea, so I guess I will just have to wait and see what will happen. I might apply for one, somehow!On top of that I finished my painting today, and I dunno what to say really, It turned out as it did! I doubt anyone would ever hang it up in their home or even BUY IT! Haha! I think it is a dream in my head, that I can make money on this “for fun” painting! I dunno, but it could be nice to make money in this area somehow, even though it is so hard! But I am staying positive, someday it might happen! It could be nie to have your own gallery with lots of paintings and people meeting for the big opening of my gallery! Haha! It seems to be more of a dream than anything else!

Food, Food and FOOD!I simply had the best meal yesterday! AGAIN! If anyone understands the meaning of a good Cesar salad, it is Mark! Here is a picture of the amazing food <3 He is a fantastic cook/salad master, I couldn’t wish for any more in a guy! On top of that is it also very rare you see guys eat salad! Haha! If you want to try it out here is his magically recipe:

1 bag of mixed Salad
Cesar salad dressing
Balsamic vinegar
2 pieces of sliced bread
Oil
1-2 chicken breasts
Pesto

Cut the sliced bread in squares and mix it with some oil, and bake them in the oven until golden. Mix the salad with the Balsamic vinegar and serve on the plate. Cut the chicken in fine pieces and fry on the pan, coated with pesto on one side. The chicken and bread is served on the plate and some dressing is added for extra flavours!

VOILA! A super lovely meal for two! That’s it for today!


Xoxo
Nanna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er velkomne :)